sophiesundström

Alla inlägg under februari 2011

Av sophie sundström - 28 februari 2011 20:21

VVIIIILL HHHHHAAAAAA

  


Av sophie sundström - 28 februari 2011 19:00

http://novaqueen.se/  <------Där hittar ni kläderna ;)

                                     

Av sophie sundström - 27 februari 2011 22:47

Av sophie sundström - 27 februari 2011 13:28

hejj jag drack nyss iskaffe och det var ju gott faktist man gör så här :

ta en kaffekopp,

ta vaniljsocker 2teskedar ,

sen socker 3 teskedar

sen typ 3.5cm kaffe

resten mjölk sen kan ni ha

i 3 isbitar :D

Det blir gott men kanske inte förstagången men man kan ju ta lite varje dag så blir det gott ;D

senare idag så vet ja inte vad jag ska göra för jag ska inte göra NÅNTING hehe men ni får väll ringa elr smsa till mig om ni vill träffas?:)


PEASE OUT

  

Av sophie sundström - 25 februari 2011 16:46

Hejj nu är jag hos Alexia och senare så kanske vi ska till gårdenHoppas alla ska dit?:DMen iaf så just nu så har jag på mig alexias glasögon min huvudvärk försvann när dom kom på ? Haha jag kanske ska börja med glasögon för dom säger att ''jag ser för bra". Iaf så ska jag kolla de jag kommer bli mobbad för kg kommer få tandställning med-.- inte kul men vi får se senare hur det blir så hejjdåPEASE OUT

Av sophie sundström - 24 februari 2011 21:00

hahah hejjsan nu kom jag hem från bion och jag har kollat på ''Min lossas fru'' Så jävla rolig rekomenderas med såna men min humor ;)hhehe men jag as garvade


   några gånger faktist känner mig jätte tjock för åt jag och izzy på jensens bofhouse  och sen bio med godis ^^ så jag åt ingenting när jag kom hem ;O


Pease out

Av sophie sundström - 24 februari 2011 11:20

hejjsan nu sitter jag på språket med datorerna med alexias hörluar i datorn hehe ;)

men det är lite kul för våran lärare vet inte om man inte jobbar så man kan göra lite vad man vill .. hahah men jag har faktist jobbat idag så jag känner mig ganska stolt ;)

men lyssnar på rätt konstiga låtar -.-

Av sophie sundström - 23 februari 2011 17:47

hejjsan har inte bloggat på ett tag men det känns bara som om jag blir tvungen att blogga för att jag har en men jag ska börja skriva låtar som rubrik så jag slipper skriva ''dagens låt'' hehe ;P

Alexia jag vet att jag härmar dig ;)

igår så köpte jag tre tröjor jag slösade 700 KR !!! skkiitt aasså

      sen en till tröja då som jag inte hittar en bild på :( men ni kommer säkert att se den senare ;)


Peace out!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha mer av i min blogg?
 dagens låt
 dagens outfit
 att jag ska skriva mer i bloggen
 mer bilder

göstbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards