sophiesundström

Alla inlägg under januari 2011

Av sophie sundström - 31 januari 2011 16:49

hejjsan :D är äntligen klar med min nya header föra var inte så vacker liksom;)

och jag laddade ner safari som internet idag med det vart med lyckat faktist..

och som ni kanske inte vet så har jag färgat mitt hår (i söndags) och ögonbryn det var bra :Dhihi 

men ikväll kl 8 så ska izabella T hämta mig vi ska åka bort i morrn :D

hiihi skriver om det imorrn men ni får inge bilden :(^^


IDAG HADE VI BIOLOGIPROV !!!!!!!!!!

och vi har 2st biologilektioner på måndagar en gång med bara min grupp sen med 

helklass och min grupp trodde vi skulle ha biologi på BIOLOGILEKTIONEN MEN NEJ 

vi ska ha FUCKING KEMI!!!! vi baa eehh före ett prov jag ba till vikarien :Men då kommer vi ha kemi i huvet innan provet han ba : nej jag följer bara shemmat jag ba JÄVLA FUCKING SHEMMA(tänkte jag) haha jag satte åå läste biologi iaf ^^ för jag tog kemi boken och hade biologi boken i kemiboken så det såg ut som om jag läste kemi :P

men men nu ska jag göra mig i årning så herrå   

Av sophie sundström - 30 januari 2011 22:32

hej alla läsare idag så var jag och mit fotbollslag på Arosfortet det va skit kul ''tyckte jag''haha jag och jenna inne idjungeln först så fick jag putta upp henne den när jag ska upp så drar hon upp mig för att jag skulle komma upp sen när jag väl är uppe så får jag hennes armbåga i huvet jag ba: TACK!? hahaha sen as garvade vi sen när vi skulle åka ner för en ''rushekana'' (stavning) så gjorde hon illa svanskotan HAHA jag kunde inte sluta skratta fy fan va Kul det va asså


vi fick 629 poäng (;

  

Av sophie sundström - 29 januari 2011 22:05

hejj alla nu har jag färgat mitt hår nästan mörkbrunt vart det..jag tycker det vart bra :) Och jag färgade mina ögonbryn också men dom vart ine lika bra men inte dumt heller...Men imorrn ska jag ut med fotbollslaget :D


nån som kan göra en header till mig?  

ny header?

Av sophie sundström - 27 januari 2011 11:24

hejj nu är jag i skolan (vi har språk)så det är lite segt var nyss klar med en uppgift den var skit mkt att skriva på.. efter den här så har vi SO sen har vi LUNCH !!!!! 

men hinner inte så mkt mer så hejjdå   

Av sophie sundström - 21 januari 2011 23:56

hejj idag så var det fredag igen och ni vet ju vad jag tycker om fredagar i skolan ;)

hahha men ajja idag så var jag,anni,alexia på stan vi åt på jensen's as gott  och när vi skulle köpa en mjukis overall till ig så knapprade hon in så det vart 498:- en det skulle bli 398:- jag ba eeh? och jag hade inte så mkt pengar så jag klagade och då fick jag ett ljus GRATIS fan va snåla igentligen.. ett ljus?men ajja nu har jag mina mjukiskläder ;)

      

Av sophie sundström - 20 januari 2011 23:17

   nerkrymt i sägen och ska sova i tjocktröja soo sophie style *;)

Av sophie sundström - 20 januari 2011 23:00

hejj...


idag så var jag ,alexia,izzy på stan coh skulle köpa presenter till johanna och stina för dom har ju festen i helgen.Och jag SKA köpa en mjukisdress till då för det skulle alla ha och vara osminkade *musigt*^^ och idag när jag skulle handla en grej så säger dom att jag inte hade råd JAG HADE SLÖSAT 500 KR PÅ 3 TIMMAR inte bra inte :(

men sen ska jag köpa en present till stina för jag har redan köpt till johanna .


just nu ligger jai sägen är jätte trött *gäsp*så hejjdå ses senare Pöözz (L)

  

pss; jag ska färga blont igen :D(L)

Av sophie sundström - 19 januari 2011 16:49

Heeeejjj..


BÄSTA ALEXIA EKLUND ÄR HÄÄÄÄÄÄRR!!! (länk) haahhaha ;)


men iallfall sophie sa att jag skulle blogg lite för hon har fullt upp med att spela nått xbox spel haha kommer aldrig veta vad det heter även om dom säger det tusen gånger..x) Men sån är jag hihi pöss (L) men nu ska jag dra elr jag ska kolla min twitter @AlexiaEklund <3       

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha mer av i min blogg?
 dagens låt
 dagens outfit
 att jag ska skriva mer i bloggen
 mer bilder

göstbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards