sophiesundström

Alla inlägg under september 2010

Av sophie sundström - 30 september 2010 16:43

haha jag vet jag är smart ...


jag spelde fotboll i skolan och då skulle jag stå en match och då sköt en kille på mig då vred sig min hand bak :(så det va inge bra ....

hahha han som skulle gipsa min skulle ta stolen till andra sidan där jag skulle sitta haha han typ slängde stolen i sägen och överallt ...När han kom in fyfan han ba hej det är jag som ska gipsa dig och stog och hoppa typ ?jag ba eeh ? okej :'(

jag trodde min andra läkare skulle göra den.Men men haha men nu ska jag till mormorn så hejjdå puss   

Av sophie sundström - 27 september 2010 17:48

hejj idag va det en kul dag i skolan ,på biologin så skulle vi labba så vi skulle ta ett mikroskop och ta litte spott så vi skulle de hur ett djurcell ser ut ;)Jag tova&louise

tog mitt spott det ser as häftigt ut jag tog kort på det med tovas mobil ;P får be henne att skicka bilden till mig.Sen så hade jag musik dett är as kul är redan på VG uppgifter och man ska igentligen vara på G så det är bra,,men andreas C är på MVG men han kan spela gitarr sen senare så ;) det är inte så konstigt ;)men sen kom det roliga haha jag izabella tova linnéa gunnar kricke haha vi tror kricke gillar izabella och izabella gillar en som heter Hampus&kricke så hon får ju bara välja en,så nu retar vi dom hihi aja 

hej då <3     

Av sophie sundström - 25 september 2010 17:48

har nyss kommit hem från matchen mot BK 30 det vart 4-1 ill dom men vi va jätte bra , det va våran sista match   men vi kanske ska ha inomhusfotboll, och en serie inomhus ;) så det kommer bli kul ändå.... men va ju i sth i går och det va as kul slössa litte mer än 1000 kr :D men fick fina kläder ;)

ska äta nu hare bra :)

Av sophie sundström - 22 september 2010 21:55

skit måste bli bättre på att lägga mig i tid jag bli as trött på mårnarna -.-

så jag ska nog sova snart tror jag ;)

hejjdå <3  


haha en skit gammal bild ;)


just det har fått en kanin den är svart och långhårig

:D och den gillar inte att gossa !! :(

Av sophie sundström - 19 september 2010 11:30

hejjsan kl 15.00 har jag match på klinta idag :D men kommer inte ihåg mot vilka heheh ..... Och jag hoppas jaag får spela ute idag. 


just det har glömt att skriva om irstalunken ....

hela grejen man springer är 9 km ! och jag linnéa&alexia gick hela :PpPpP

hihi det tog  1h 45min haha det va as lerigt i ''spåret'' och alexia ba jag kommer ramla i år igen och sen gjorde hon det hihi hon ba jag sa ju det ! :T

det va litte roligt ;) ska inte skriva mer nu så hejdå      

Av sophie sundström - 18 september 2010 00:06

hejjsan alla :)

just nu ligger jag och linnéa i sägen och ska snart sova ..

och imorrn kanske vi ska ut med båten men nåra till... just det har fått systemkameran idag :d och på söndag ska jag åka och kolla på en crosstävlig med kanske dom jag ska åka båt med ...

men nu är jag trött ''gäsp'' hejjdå      

Av sophie sundström - 15 september 2010 20:15

   hihi har fixat min snören nu på skorna :D 




Har so prov i morrn !!! -.- plugga plugga ... men ska käka mcdonalds idag jammi

sitter här och undrar vad jag ska ha för hår imorrn ;) asså om jag ska ha lockar elr platt ;) men men jag får se 

puss    



tror jag gillar dig ... :(

Av sophie sundström - 12 september 2010 00:35

fyfan asså kollar på en film som heter drömfångaren fy fan va den är läskit/konstig !!men ändå bra har ni sett den? 

det handlar om 4 killar som när dom va små träffar en kille med ^krafter^ av nåt slag sen den där killen gör nånting så alla andra killarna får sina ^krafter^ sen när dom blir stor så har det kommit massa ailen till jorden och han kraft killen visste redan vad som skulle hända så nu efter typ 20 år så träffas han och en kille för det är 2 st som måste ha hans hjälp ! aah ni får se själva ;) 
PS:det är 2 som dör    en GAMMAL bild

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha mer av i min blogg?
 dagens låt
 dagens outfit
 att jag ska skriva mer i bloggen
 mer bilder

göstbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards