sophiesundström

Alla inlägg under juni 2010

Av sophie sundström - 13 juni 2010 22:01

hejjdå syns om 2 veckor dåra :D:D:D<3  

Av sophie sundström - 13 juni 2010 21:25

hejjsan ........

snart åker vi till finland :D ska gå upp om 6 timmar ungefär kl 4 .

så jag ska sova vid 12 tiden men ajja jag kollade på gace anotamy för ett tag sen det va as spännande och när chefen blir skjuten så slutar det ......

men nu kollar jag och alexia på prinssen &jag 2 boorriiinnngg

men ajja hejjdå


  

Av sophie sundström - 13 juni 2010 11:15

hejjsan

 snart kommer alexia hit åå då ska vi förbereda allt det sissta till finland ....

och eddie min storebror kom hem med våran bil nyss för vi ska hämta alexia vid 12 tiden ;) åå marcus hade kollat på robin hood och då hade han bara lagt skivan nånstans fyfan han fick DAMP ! hahah jag kunnde inte sluta skratta åå sen käftade jag imott ! sen nu sitter jag här åå senare ikväll så skulle vi grilla handburgare:) sen ska jag sitta uppe sent så jag kan sova i bilen...... men hejj så länge och sen i finland så kommer jag kanske inte kunna blogga för den finns inge koppling åå inte internet där vi har stugan :(


hejjdå //sophieelisabethsundström    

Av sophie sundström - 13 juni 2010 02:01

hejjsan har kollat på fotbolls VM idag    USA 1-1 england stakars målvakten skit pinsamt asså ! värsta tabben !! dom kunde ha vunnit men nu ligger jag här åå kollar på alexia hon gör as roliga miner när hon e koncentrerad .... xD men men :/

tråkar som fan eftersomkl är 02.05 har bara gått en timme blir galen !!!!!!!!

heheh iaf så ska jag grilla handburgare imorn :D

//sophieelisabethsundström   

  

Av sophie sundström - 13 juni 2010 01:51

VECKANS SÖTIIS !    

Av sophie sundström - 12 juni 2010 22:10

hejjsan svejjsan !!

snart gäller det (finland) längtar så mycket !!har nyss ätit kyckling ! mumsit

idag va alexia här och vi kollade på 2 filmer

'Det femte elementet' den va as rolig i vissa scener xD

en kollade vi på 'The shaning' en lääskig film ;P men ajja sen gick vi ut efter ett tag men sen började det så regna så vi gick in sen skulle hon hem då åkte mamma åå larry till maxi och köpte mat åå chips då......

imorn vill jag ha godis !!!! för jag har inte ätit det på åratal känns det som :(

men ajja på bilden ser ni inte så mkt av mig men det spelar ändå inte så mkt roll efter som jag inte vart bra ;) hejjdå


pussar&kraamar  //sophieelisabethsundström    

Av sophie sundström - 12 juni 2010 12:16

   shennare shenna ...

har nyss vaknat åå kl är 12 nånting ;)ska äta frukost nu åå sen ska jag blogga litte mera senare idag .... imoron så  kommer alexia åå ska sova här för vi åker till båten ganska tidigt men nu ska jag äta frukost så hejjdå <3

// sophieelisabethsundström  

Av sophie sundström - 11 juni 2010 15:54

hejjsan idag vaknade jag av att mamma ringde   09.15 -.-' för att marcus skulle till doctorn .....

sen dushade jag imorse SKIT SKÖNT ... sen kom marcus hem så kollade vi på the shine(en skräckfilm)sen kom mamma hem så då åt vi köttbullar & macaroner ....Och nu kollar jag på simsons filmer ... bloggar mera senare


//sophieelisabethsundström    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha mer av i min blogg?
 dagens låt
 dagens outfit
 att jag ska skriva mer i bloggen
 mer bilder

göstbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards