sophiesundström

Alla inlägg under mars 2010

Av sophie sundström - 26 mars 2010 21:06

hahah idag aå har jag kommmit på
att jag är kär  i skorna ;)

aja idag skolan :/ det va faktist ganska roligt :)
FATTA idag så har faktist sklan varit bra ingen
lång dag !!
första lektionen :

SO: vi gjorde nånting vi satte i en ring sen skulle
vi flytta om vi hålde med frågorna
sen svenska vi titta på film (min hund skip)
nåra börja grina för dom slog litte på hunden ..
sen skulle vi ha engelska men den vart inställd     
så vi fick hål sen skulle vi ha fysik
HADE G PÅ PROVET i FYSIK asså jävla tur det
va bara 2 som fick oomprov i våran grupp !!!
sen fic våran grupp sluta men sen skulle juu jag
vänta på alexia åå izzy   
vi gick på stan

köpte 2 linnen åå ett naglack ;)

hejjdå (L)

Av sophie sundström - 17 mars 2010 16:42

hejjsan alla bloggläsare !


idag så har jag varit i skolan och det har varit roligt:)

vi hade innebandy på gympan idag det va jätte kul ...

fast våran klass förlorade för vi körde mot 7B på helplan !

men det va ändå kul ;)

nu sitter jag här med läxor och äter ostmakaroner med köttbullar

mmmh .....

dricka till vart en iskall smothii (hallon)     

Av sophie sundström - 14 mars 2010 15:45

hejsan...  


nu sitter jag här med alexia och lyssnar på

musik ....  

hahah alexia spelar in en video som jag kommer lägga in på blogspot

kanske   

de kommer vara när jag spelar gitarr :)

hahaha nu sjunger jag love me ...<3

haha kanske blir känd snart   

aja hejjdå ...<3  

Av sophie sundström - 7 mars 2010 15:04

hejsan.....<3


det 22 mars blir min lillasyster 1 år !<3   

längtar !!<3


igår åkte jag till mormor och jag skulle sova där det va sådär ....

hahah nu kollar jag på dating in the dark åå det är as kul !<3

Av sophie sundström - 5 mars 2010 15:10

hejsan ...<3


nu är jag hon min kkusin och vi sitter här vid datan   

just nu så fikar vi .....  

orkar inte skriva mera hejjdå <3


sophie

-just my life 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha mer av i min blogg?
 dagens låt
 dagens outfit
 att jag ska skriva mer i bloggen
 mer bilder

göstbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards