sophiesundström

Alla inlägg under november 2010

Av sophie sundström - 27 november 2010 22:18

älskar låten ! <3


Oh, her eyes, her eyes make the stars look like they're not shinin' Her hair, her hair falls perfectly without her tryin' She's so beautiful And I tell her everyday Yeah, I know, I know when I compliment her, she won't believe me And it's so, it's so sad to think that she don't see what I see But every time she asks me do I look okay? I say When I see your face There's not a thing that I would change 'Cause you're amazing Just the way you are And when you smile The whole world stops and stares for awhile 'Cause girl, you're amazing Just the way you are Her lips, her lips, I could kiss them all day if she'd let me Her laugh her laugh, she hates but I think it's so sexy She's so beautiful And I tell her everyday Oh, you know, you know, you know I'd never ask you to change If perfect's what you're searching for, then just stay the same So don't even bother asking if you look okay You know I'll say When I see your face There's not a thing that I would change 'Cause you're amazing Just the way you are And when you smile The whole world stops and stares for awhile 'Cause girl, you're amazing Just the way you are The way you are The way you are Girl, you're amazing Just the way you are When I see your face There's not a thing that I would change 'Cause you're amazing Just the way you are And when you smile The whole world stops and stares for awhile 'Cause girl, you're amazing Just the way you are, yeah

Av sophie sundström - 27 november 2010 09:31

hejj 


hahah jag hade ju tänkt att vara uppe till typ 3 men det vart 1 :p så nu är kl 09.35 och jag är skit trött men kan inte somna om så jag vet inte vad jag ska göra :(:

hehe somnade med datan på och hade inte loggat ut nånstans haha men så kan det gå om man ska vara uppe sent;)


hejjdå      

Av sophie sundström - 26 november 2010 23:25

hejjsan just nu sittar jag med hörlurar med nästan högsta volym och tittar på fantastic 4 fast den är alldeles strax slut ;) såå jjag tror jag ska va uppe länge inatt för jag ahr lust men jag vet inte vi får se inatt ;) och imorrn så kanske vi ska baka pepparkakor och lussebullar in my (L) 


ajja men vi hörs väll hejjdå      

från festen hos Anni (L)

Av sophie sundström - 25 november 2010 16:37

Älskar HAN ! <3

Av sophie sundström - 24 november 2010 18:38

Fått en flaska I huvet, legat sövd på akuten.
Varit död I minuter, hela själen var bruten.
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.
Jag har famlat I'mörker, men I dig såg jag ljuset.
Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.


Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Blivit lämnad I staden, medan du gick och blunda.
Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.


Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om.


Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta.
Ta mitt skimmer, för jag brinner.
Du är blott en blek lanterna, jag har gjort det här så länge.
Jag kan lika väl fortsätta.


Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/d/danie...ay/#share

Av sophie sundström - 24 november 2010 17:12

Hola chica/chico HAHA jag är Duktig :D


men idag så var jag i skolan och just nu chattar jag med  kricke och smsar med en massa ;) 

och på Måndag så ska jag ttill Gustavsvik med izabella och Calle,Emil,Gunnar,Martin

kanske med ska dit :( haha vill inte visa mig för dom direkt ;)¨

men aja får väll hålla  mig ;)

men ni får lite bilder på mig just nu... så hejjdå   

       ps; JAG SAKNAR DIG ! (L)

Av sophie sundström - 17 november 2010 20:41

hejjsan :D 


idag va våran klass 8a+b,c och simma skit tråkit :(

vi skulle så i vattnet och trampa i 8min -.-' skit jobbit efter ett tag men ändå inte .

sen skulle vi simma längder jag simma 30 på en halvtimma hehe inte bra :P

sen skulle jag rädda izzy från att drunkna sen skulle jag ta upp dockan *Hans*

haha fint namn ;)


just nu kollar jag lite på TV och senare ska jag lägga mig i sägen för jag ska upp tidigt

så hejjdå  

   

Av sophie sundström - 13 november 2010 20:45

hejj nu sitter jag här med izzy och vi tjockar godis & chips+ Redbull (Y)

hahah och vi sitter och nördar med datorerna :P


hejjdå     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha mer av i min blogg?
 dagens låt
 dagens outfit
 att jag ska skriva mer i bloggen
 mer bilder

göstbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards