sophiesundström

Alla inlägg under juli 2010

Av sophie sundström - 10 juli 2010 01:08

hejjsan hoppsan just nu är kl 01:13 på natten så jag är ganska trött imorrn ska jag och alexia på powermeet :) det kommer bli jätte kul ...men men jag åker till pappa på onsdag så det betyder bara mkt bad i gropen så alla får väll hänga med någon gång :Dajja har inte så mkt att skriva nu men hejjsvejjs pussshejj (L)  

Av sophie sundström - 9 juli 2010 17:12

  dom här tröjorna köpte jag idag på stan :D (den övre är blå)   vet att  jag inte har varit inloggad på länge sorry ;) men ajja som ni vet jag jag varit i finland i 2 veckor det va as kul ska försöka lägga upp bilder från det snart .......

ajja imorrn ska jag gå på powermeet :D men alexia larry mamma marcus ...

hahh iHELA irsta så finns det inge vatten så man kan inte gå på toa elr dricka vatten :(snart ska till mormor och morfar åå hälsa på dom .sen ska vi till larry och äta pizza.så ses imorn pussar och kramar //

sophieelisabethsundström   

Av sophie sundström - 6 juli 2010 11:20


hejjsan den här låten spelades HELA tiden i finland ;) just nu ska jag åå izzy till stan snart skriver mer om finland  inte ikväll för izzy har inte en data för alla är borta/trasiga jag ska sova hos henne för vi ska till gustavsvik .....

hejjdå puss   

// sophieelisabethsundström

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha mer av i min blogg?
 dagens låt
 dagens outfit
 att jag ska skriva mer i bloggen
 mer bilder

göstbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards