sophiesundström

Alla inlägg under augusti 2010

Av sophie sundström - 22 augusti 2010 19:51

jaha då är det skolan igen   börjar ju imorrn .....

en men börjar juu i 8 så då får jag jobba på och tova sa att vi KANSKE ska bada med skolan på tisdag .... men jag vet inte vart så ;)

nu måsta man juu gå upp vi halv 8 blää och sen går jag upp halv 8 hos pappa   

vem går upp tidigare än så? men får väll kämpa till jullovet igen 

nu har jag inte mkt att skiva mer men hejjdå <3   

PS: våra gympalärarna på bilden men han till höger har slutat och johnny till vänster och rachel i mitten :)  

Av sophie sundström - 19 augusti 2010 19:08

hellu :D nu har jag just kommit hem från träningen .det va en sån där dag jag inte hade nån jävla lust att träna   men ajja izzy och alexia stack nyss men kommer sen för vi ska till calle och sova där med andra.....så nu ska jag dusha sen kommer alexia&izabella så hejjdå      

Av sophie sundström - 18 augusti 2010 18:45

Heeejasn :D

Alexia gästbloggar nu då ;)

Idag har vi inte gjort så mycket varit vid datorn å så hehe inte så mycket ;)

Men vad har ni gjort i dag då??:D

Aja jag ar ändrat lite på sophies blogg :D haha hon visste inte äns det sen såg hon det hon bah oj haha ;D

Aja ska dra ses//alexia     

   gammal bild :D

Av sophie sundström - 17 augusti 2010 11:53

hejjsan nu är johanna här och sen ska vi till alexia när hon har kommit hem ;) 

men just nu sitter vi vid datan och skojjar för johanna fattar inte skype och jag försöker lära henne ;D

hejjdå      

Av sophie sundström - 15 augusti 2010 19:28

hejsan nej jag är inte död men just nu badar jag nathalie för hon va 'lite' smutsig ....

men sen imorrn åker jag till mamma :D så då får alla som vill träffas smsa ;) <3

hejjdå 

Av sophie sundström - 10 augusti 2010 11:39

hejjsan alla just nu sitter jag på mammas jobb för att jag följde med marcus till tandläkaren -.-' sen när vi gick därifrån så gick vi till mamma och fika

men nu ska pappa hämta oss så hejjdå   

Av sophie sundström - 9 augusti 2010 21:14

jaa nu har jag varit på forward cup igen ha va där förra åre så...

men jaja första dagen så pakade vi upp bara och fixa rummen och sånt jag sov mellan alice & stina , nästa dag så gick vi upp klockan 06.00 för våran match börja kl 09.00 vi gick upp så tidiggt för alla va sega på morgonen och sen satt alla och söla vid frukosten men när vi kom till matchen så förlorade vi 2 st och vann en mot forward BK sen nästa dag så förlorade vi en och sen den andra vart oavgjord så det vart strafar JAG RÄDDADE 4 OCH SLÄPPTE IN 2 ST och hon andra släppte in 2 sen fick dom en andra chans så dom gjorde mål och dom vann fan jag vart as sur   

men domarna ba till emelie som slog sista straffen nu måsta du sätta den annars förlorar ni ? så säger inte ens en tränare va fan!?

men alla hade kul iaf,sen andra dan va det disco men jag gick inte vi som inte gick fick åka in till centrum jag,stina,rebecka,emelie köpte en mcflurry på mcdonald (y''

alla andra gick och shoppa ;)

ajja men iaf den sista kvällen där så gick jag,stina,elina,lisa,emelie,lina nån till tror jag men iaf så gick vi 7km för en påse godis? är man dum ihuvet då elr?

men ajja på väg till afären så gick vi åch fråga typ alla på vägen och försökte stanna bilar och fråga...... men det va ett par unga killar som hade en fest gena ba party party party sen det va en kille som gick mmot oss haha alla ba sprang xDsen på väg hem kom 2 killar &prata med oss  sen gick vi hem och sen nästa dag så åkte vi hem :(

och nu är jag här jag varit hemma i 1 dag och mitt rum ser ut som skit   

men ajja ses senare hejjdå :)

just det jag har skavsor över hela fötterna och värmeutslag så tränarna fick köpa compid till mig varge dag och dom köpte 2 st paker en lmen små plåster och en med stor den dom små är 10 st och dom stora sär typ 4 st bara och när jag använde dom så räkte dom bara till typ en halv fot hihi ;)

hela min familj på bliderna    kolla inte på mig

Av sophie sundström - 4 augusti 2010 15:42

hellu :)

hela den här veckan har jag varit på fotbollsskola men jonny rödlund ..

varge dag + att ja har vanliga träningar -.-och imorn åker vi till forwardcup

men det kommer bara bli kul ....och jag har träning ikväll och jag är helt slut men jag vet inte om jag ska gå på den om jag bara ska kolla.men snart ska jag äta mat

oo just det jag har lämnat in min mobil på lagning så jag har pappas gamla jobbamobil ;) mendet är en sonyericsson :D

hejjdå  

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha mer av i min blogg?
 dagens låt
 dagens outfit
 att jag ska skriva mer i bloggen
 mer bilder

göstbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards