sophiesundström

Alla inlägg under oktober 2010

Av sophie sundström - 31 oktober 2010 15:21

Hejj nu får ni ett snabbt inlägg för det är lite drygt att skriva på en mobil hehe men just nu sitter jag och alexia utanför dörren med Angelica och Marcus och dom drygar för att dom vill åka på bio men dom får inte åka ditt själva så. Men vi viill inte åka och nu har jag tagit över Men vi kanske åker på bowliiing om alexia inte ärr negativ så nu vill inte inte jag skriva längre så hejjdå

Av sophie sundström - 31 oktober 2010 00:14

Skit nu händer allt jag inte ville hända.. allt jag minst ana !!!

snälla om du fortsätter så här kommer det bara leda till en grej och om du försöker glömma allt som har hänt och går vidare så kommer allt bara gå bra ! 


Jag kommer bara krossa dig mer och det vet du .



Om du läser det så måste du veta att jag inte heller mår bra tårarna bara rinner ska du veta jag äter knappt längre !

Av sophie sundström - 30 oktober 2010 20:57

HA HA jag har inge LiV jag sitter och håller på att ta över TVn och datan -.-

och jag kommer inte ens på vad jag ska skriva? haha jag har inget liv och jag har inte ätit på hela dagen och jag är inte ens hungrig  men känner mig konstig som om jag har ätit typ 10 pizzor ? vet nån vad det innebär elr ?

ajja ska väll snacka mer med alexia så hejjdå      

Av sophie sundström - 29 oktober 2010 21:58

hejj nyss va jag på gården och det va lite kul för först så spelade jag & en ledare biljard och då vann jag och sen kom oskar tså då spelade vi wii med izabella T 

och sen kom kricke och gunnar efter ett tag gick alla till hallen 

Men det vart tråkit efter ett tag så då gick vi hem så nu sitter jag här hemma och chattar :P



hejjdå   

  

Av sophie sundström - 28 oktober 2010 15:58

haha heejjj just nu håller jag på att baka sockerkaka :D 

det tog ett tag innan jag fick tag på receptet -.- men men det va en stor bok så ;)




ska snart till hälla och köpa nya skor till marcus och mig :) 


ps; bilden på sockerkakan i ugnen :D (och mig när jag sitter på golvet och väntar på sockerkakan)     

Av sophie sundström - 28 oktober 2010 13:42

hejj alla läsare just nu sitter jag här i klassrummet och bloggar fast jag inte får :P 


gjorde nyss en svenska uppgift som jag var klar med nyss och nu bloggar jag :D

hehe nu slutar jag den här lektionen men bloggar mer när jag kommer hem...



hejjdå   

:(

Av sophie sundström - 26 oktober 2010 19:49

den här låten handlar nästan om saker som har hänt mig  fast den va ju en kille det handla om inte en tjej dom sjunger ju om en tjej det är om en kille jag menar 

Av sophie sundström - 26 oktober 2010 09:42

hejjsan nu får ni ett snabbt inlägg för jag är i skolan och jag får inte ens logga in här :P

men jag sitter med datan mot väggen så ingen skulle se haha 

just nu har jag SV/ENG haha sen har jag matte -.- det är inte så  kul 

men jag har ju fotbollsprofil sen och det är skit kul men får se hur det blir med armen så jag inte gör illa mig igen   



hejjdå      

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha mer av i min blogg?
 dagens låt
 dagens outfit
 att jag ska skriva mer i bloggen
 mer bilder

göstbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards